Smuts!

Du sa till mig att den värsta typen av mobbning var att ignorera, varför agerar du med samma kort som de gjorde mot dig!? (jag tycker du är feg som inte vågar konfrontera mig ansikte mot ansikte, inte ens svara i telefon för att lyssna på mig, har du verkligen gett upp varje litet minne av mig, av min familj som du "älskade" så mycket. Ja, Älskade inom citats tecken eftersom du nu beter dig som om vi vore smuts.)

Jag antar att vi är SMUTS i dina ögon då, det är väl det enda vi duger till - Att trampas på?

blåblå


Kommentarer
Postat av: Ami

Jo, snacka om att ignorera, själv är man ju bara blockad överallt.

2009-04-27 @ 22:08:02
Postat av: Ami

Ja, snacka om att ignorera, själv är man ju bara blockad överallt.

2009-04-27 @ 22:12:32
Postat av: Patrik Jonsson

Fett fin bild iaf.. Texten va väl inte lika trevlig

2009-05-03 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0