"Wah"r @ 1;st *sigh*T!

Känner mig som förstesoldat i ett krig.
Jag barrikerar mig med vapen och skydd, men lik förbannat står jag först i kön för döden.
Jag önskar att Idioti och dumhet var ett inslag som aldrig inträffat i mitt liv.
Meningen är väl att det aldrig ska inträffa.
3 dagar och kriget är i full gång.
2 månader och ni vågar inte stå för era åsikter.
4 timmar och du lyser med din frånvaro som om du tror det hjälper dig.

Ni kastade första stenen, ni är faktiskt utan skam.
Ni sköt första skotten, ni skrattar med hämnlyst i era ögon
Du, du slängde första bomben, men du vågar inte kasta nästa...

Men vet ni vad, "Dra åt  helvete!"
(klyschigt va men ibland passar äckligt klyschigt meningar in!)
*passar även på att räcka ut tungan* !
tounge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0